Ahoj, Na svém BX jsem dělal dvakrát rozvody a musím se přiznat že to bylo bez problémů. Aretace se provádí na řemenici vačky, 1 šroub 8mmx 50mm, na čerpadle 2x šroub 8mm x 50mm a pak nad starterem je díra blízko bloku motoru kde se aretuje setrvák, ktomu nemusíš sundat starter ale pokud je dole máš k díře lepší přístup. Potřebuješ 6-7 tyčku dlouhou cca 10cm. Pokud nemůžeš najít díru u vačky, natoč si motor tak aby ti souhlasili aretační díry na čerpadle, pak určitě najdeš i díru u vačky. Nezapomeň že u čerpadla a u vačky musíš použít šroub protože ho tam musíš skrz řemenici našroubovat. Pokud nemůžeš najít díru v bloku motoru bude to tím že je ta díra ucpaná.
Ahoj Bobe!
vsak mu to tu vysvetlujem uz tyzden ak nie viac uz zacinam mat pochybnosti a teraz Lakmus bez uracky v ramci srandy o tvojej orientácii ze nevies najst vsetky tie diery