nie, bordel to neťahá, to som už pozeral, ostanem teda pri tom že vymenit všetky hadice(povodne som chcel aj trubky ale ked som videl tu cenu za sadu, hned ma prešla chut), dnes alebo zajtra to vymením a uvidím, no mám pocit že to bude chyba AJ niekde v tom sitku v nádrži, pretože ked tam je nafty tak štvrt nádrže a vyše, tak auto ide, neskapína, aj ked cítim že ten motor dusí a nejde dobre, akonáhle začne svietit rezerva a prejdem ešte par km, auto zadusi a dusi ho takmer stále...vymením hadice a budem múdrejší.
S tým kanistrom to je dobrý nápad, vyskušam
Ešte otázka : tam kde sa tie kovove trubky pri nádrži napajaju na gumenne hadice, ten prechod má byť nejak zaistený(mam na mysli nejaka paska, binderka alebo hocičo iné)? pretože to mam len tak nasunute, ničim nezaistene a to sa mi moc nezdá