kééécy prdy beďary ,frantíci mi z bxworldu poslali link na hi-tech firmu ,chrom molybden ocel na tisíc hran ,cena cca 35 tisíc na naše ,zesílené stěny ,větší gramáž hřídelí z cca 500 na 800 gramů,plno vychytávek na klíčové hřídele do rozvodky ,difů,kloubů na kardan , montážní sady na turbo na motory od PSA staršího vydání ,ceny astronomické až 2500 E..ale existuje to
jedno jestli je 4wd s motorem DDZ nebo Gti,obě při plným plynu žerou i trávu kolem cest pravidlo je jen jedno plynule-nechávat rozjet ,bo prokluz je jen na spojce ,ne plně na kolech ,viz subaru club apod ....vše už je vymyšlené a pitvané
co T16 P405 s identickým podvozkem -198 koní v základu ,leckdy vyhoňené na 300 kobyl ....?to je vosk? 100 kusů omezené výroby kamsi do Itálie - Bx 1.9 16 v T 198 to samé ......se děly věci