S potěšením můžu říct, že jsem úspěšně absolvoval technickou, žádné vůle, brzdy v pořádku, jenom trochu ujetá geometrie...
K problému se silnějším motorem - trochu jsem se koukal po internetu a skutečně to vypadá, že jedinou možností je pohon z P405 MI16x4, který by měl být zaměnitelný - navíc nemá vzadu samosvor, ale mívá servem ovládanou uzávěrku difu. Zatracený problém ale bude tuhle verzi sehnat, takže o tom budu nejspíš dál jenom snít, do velkých investic s nejistým výsledkem se pouštět nebudu
Jinak pro upřenění: Motor mám DKZ - 88kW (původní DDZ 80kW)
Odpověď pro mišákaZX - Díly pocházejí právě z kombíka, byl to cíl udělat hatchback, už kvůli TP. Jediný problém, co mě trochu štve, je to, že tam nedám rezervu, ale moderní doba si žádá moderní technologie - ať žije sprej na opravu pneu