tretiu gulu -myslíš 5tou centrálku
Dotiahnutie hadičiek a tak to asi zvládnem aj sám -co chceš po starých trubkách ještě víc dotahovat holendry ,když to mají za sebou ...??
flákni do oběhu zelené trochu nafty kolem 2 -3 dc a něco pojezdi ,kolem 300-500 km a potom se do toho pusť
potřebuješ jen hever ,naftu nebo petrák na čištění sběrné nádoby a korektorů ,pár čistých hader a něco kam nalít starou zelenou .novou zelenou a trubky .
Nevidím moc smysl dotahovat staré trubky neznámého roku výroby ,když už dnes stojí druhovýroba pár korun i s poštou namísto citroenovských 500 ,- a podobně za 1 trubku .
Někde si je objednej ,dáš za to 2000 i s poštou a celý to vyměň,nakup nové ovzdušňováky do brzdových třmenů ,nové čtyřhrané těsnění pod gule a pusť se do toho ,za odpoledne to máš vyměňené .....Jen u silnější trubky na ABS je silnější holendr .....popisy fotky tady jsou
a jestli si s tím chceš vyhrát ,na nový trubky ,pokud nebudou mít navíc plastový potah,navleč smrskávací bužírku ,pod levý střední sloupek na podvozku instaluj přídavnou zástěrku ,je tam kapsa ,kde se točí bordel voda sůl ....a bude to prakticky věčné