tak našli se jedinci, co to začli mašlit ,upravovat ,předělávat ...ale pak se asik někde zapomněli a zahrabali na asfaltu ,a nejslabší místo je tisíchran v rozvodně ,takže motor ven
repasovaná rozvodna stojí cca 5 tis protikusem
mě to zatím drží ,ale to není dogma .I když mi jeden pán tvrdil ,že dokud mu to jezdilo,tak to gti sloužilo..a jen jezdil foukat koule ......
jenže to byl dědek a pod to nevlezl ,tak mu to komplet shnilo pod rukama a pak čuměl jak .... íča. Když jsem to auto viděl ,jak vzal flexu a komplet to uřízl před čelním sklem na 2 kusy,viděl jsem komplet předek ...a chtělo se mi brečet
....a zase klasika 160 tis najeto 91 ročník, ložisko ko, tak mu to muselo mlátit při řazení ,takže vše načlý na přenosech sil..... kardan spíš parodie, motor před rozvody a hlavou ,celý před GO,potečený šechno ,jedna velká olejnička......
k těm výdajů ještě - jiný plovák ze 405 za 500,protože ukazoval vše nebo nic, jiná kaple 300,nové vedení paliva natahat,jiné pásy dozadu ...
ono není problém to opravit ,ale musí to ven celý. to není jak třeba TDCI vyměnit vstřik ,napíchnout na diag a jet....tohle je jak MB 1000 ...1000 malých bolestí....
já se střízlivým odhadem dostal na 85 procent původního stavu továrny...a snad to jednou dodělám dle svých představ
až budu renovovat příští rok Xm v6 12V ,tak to porovnám ,,co bylo jednodušší
v horách na mokru a sněhu jsem s tím spráskal daleko silnější a nový auta na Alpinech 4....toť vsio ( A4 Tdi,CCrosser 2.2 , Pass)
kdosi mí říkal ,že pravá výzva je ale citroen Cx na renovaci
na Tsi to ale výkonem nemá