Pokud je dané zboží skladem bude expedováno do 24hod. od obdržení objednávky. V případě, že zboží není skladem, budeme zákazníka kontaktovat. 2. Platební podmínky Dobírkou, bankovním převodem-číslo účtu bude zasláno BX-poštou 3. Poštovné Zboží Vám bude zasláno Českou poštou, poštovné je zakalkulováno do celkové částky. Ke každé zásilce bude přiložen daňový doklad. 4. Reklamační řád V případě, že vám bude doručena poškozená zásilka, reklamujte ji u přepravce. Vaši oprávněnou reklamaci vyřídíme obratem. a. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta. Záruka se vztahuje na všechny zjevné a skryté vady zboží, které nejsou slučitelné s jeho funkčností, užitnými a estetickými vlastnostmi. Záruka se nevztahuje na vady vniklé opotřebením a používáním v běžném provozu. V případě reklamace kupující prokazuje původ zboží daňovým dokladem. Pro tyto účely je kupující povinen si tento doklad i obal reklamovaného zboží po dobu záruční lhůty uschovat. b. Kupující je povinen zboží prohlédnout neprodleně po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží přepravcem zákazníkovi. c. Kupující je povinen oznámit prodávajícímu bezodkladně po provedení prohlídky dodaného zboží všechny vady, které zjistil. d. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na dokladu je nutno podat o tomto stavu zprávu prodávajícímu do tří pracovních dnů po převzetí. e. Kupující musí oznámit zjištěné vady písemně /BX pošta/ v oznámení musí kupující uvést zjištěné vady ( charakteristika, jak se projevují) a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje. f. Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží, přiměřenou slevu z kupní ceny, odstoupení od smlouvy. g. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit daňový doklad a vlastní reklamované zboží. h. V případě reklamace vad zboží, za jehož jakost převzal prodávající záruku od výrobce, musí být vady reklamovány nejpozději do konce záruční lhůty. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci v zákonné lhůtě 30dnů. Zákonná lhůta počíná běžet dnem doručení reklamace prodávajícímu. Náklady na zaslání (dopravu) reklamovaného zboží nese zákazník. 5. Ochrana osobních údajů Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů v marketingové databázi prodávajícího při plném raspektování povinnosti správce dle §5 zákona č. 101/2000 Sb. |
|
![]() |
![]() |