Ake mate skusenosti s Xantiou ?
Zisiel by sa upgrade z BX ( 16 rokov je dost ) a bol som pozriet Xantiu 1,8i, 98 rok, okoo 100 tis..nabehane a kommbi , zachovala len ma nasrala korozia v rohoch zadnych dveri dole - spoj falca, blatnika , podbehu asi po oboch staranach - na tak mlade auto je to skoda - a strasne sa to bude opravovat - asi je to z vnutra , je to uz druha s takouto "zavadou" podla mna ...
Co vy na to ?
Ake mate skusenosti s Xantiou ?
Zisiel by sa upgrade z BX ( 16 rokov je dost ) a bol som pozriet Xantiu 1,8i, 98 rok, okoo 100 tis..nabehane a kommbi , zachovala len ma nasrala korozia v rohoch zadnych dveri dole - spoj falca, blatnika , podbehu asi po oboch staranach - na tak mlade auto je to skoda - a strasne sa to bude opravovat - asi je to z vnutra , je to uz druha s takouto "zavadou" podla mna ...
Co vy na to ?
Zkušenosti s Xantií mám veskrze kladné (viz. profil Seniora),velké pohodlné auto,zatím bez závažnějších závad.Na druhou stranu musím říct,že BX líp "sedlo do ruky".
Zkušenosti s Xantií mám veskrze kladné (viz. profil Seniora),velké pohodlné auto,zatím bez závažnějších závad.Na druhou stranu musím říct,že BX líp "sedlo do ruky".
No já jsem udělal upgrade z BX 19 TRI na Xantii 1,8 16V před dvěma měsíci. BX jsem si samozřejmě nechal pro radost jako druhého miláčka. Obě auta maj svoje kouzlo. Co se týče zmiňovaného oreznutí tak to moje Xantie nemá ( je taky z 98). Podle mě to chce dobře a spíš dýl vybírat, což asi není novina. Musim ale říct, že jsem to na jedné Xantii, kterou jsem obhlížel, taky viděl. Osobně si myslim, že Xantie je dobrá volba za rozumné peníze. Spolehlivostí se vyrovná i předčí adorovaný "český" sen z MBwerke ( dle TUV) a co do designu, komfortu a pohodlí hraje úplně jinou ligu. Na druhou stranu je pravda, že za dva měsíce ježdění těžko dělat nějaké dalekosáhlé závěry. Pravdou taky je, že se na ní neobjevily žádné závady a to je každý den v používání.
Co bych určitě zmínil při srovnání s BX, co mě překvapilo na první dojem, je fakt, že tahle Xantie je jaksi rozvážnější co do dynamiky jízdy. Zkrátka když šlápnu na plyn v BX, tak okamžitě cítím naskakující násobky G , zatímco Xantii to zrychlení chvilku trvá a je dobré jí držet v otáčkách. Stejnou zkušenost jsem udělal i s Xantií 2,0 16V.
Takže když to shrnu, Xantie ano, ale určitě dobře vybírat. Co se týče zmiňovaného kousku, ty kilometry bych bral jako zajímavost. Jedině že by s tim jezdil jenom nějakej důchodce za roh do Lídlu a zpátky, ale to, jak všichni víme, je takový fenomén Yeti ( každý o něm slyšel, ale nikdy ho nikdo neviděl).
No já jsem udělal upgrade z BX 19 TRI na Xantii 1,8 16V před dvěma měsíci. BX jsem si samozřejmě nechal pro radost jako druhého miláčka:-). Obě auta maj svoje kouzlo. Co se týče zmiňovaného oreznutí tak to moje Xantie nemá ( je taky z 98). Podle mě to chce dobře a spíš dýl vybírat, což asi není novina. Musim ale říct, že jsem to na jedné Xantii, kterou jsem obhlížel, taky viděl. Osobně si myslim, že Xantie je dobrá volba za rozumné peníze. Spolehlivostí se vyrovná i předčí adorovaný "český" sen z MBwerke ( dle TUV) a co do designu, komfortu a pohodlí hraje úplně jinou ligu. Na druhou stranu je pravda, že za dva měsíce ježdění těžko dělat nějaké dalekosáhlé závěry. Pravdou taky je, že se na ní neobjevily žádné závady a to je každý den v používání.
Co bych určitě zmínil při srovnání s BX, co mě překvapilo na první dojem, je fakt, že tahle Xantie je jaksi rozvážnější co do dynamiky jízdy. Zkrátka když šlápnu na plyn v BX, tak okamžitě cítím naskakující násobky G :-), zatímco Xantii to zrychlení chvilku trvá a je dobré jí držet v otáčkách. Stejnou zkušenost jsem udělal i s Xantií 2,0 16V.
Takže když to shrnu, Xantie ano, ale určitě dobře vybírat. Co se týče zmiňovaného kousku, ty kilometry bych bral jako zajímavost. Jedině že by s tim jezdil jenom nějakej důchodce za roh do Lídlu a zpátky, ale to, jak všichni víme, je takový fenomén Yeti ( každý o něm slyšel, ale nikdy ho nikdo neviděl).
vy to máte všichni v benzínu já ti to srovnám v dieselu můj BX 19TZD a manželky Xantie 19TRD živější je v turbu lepší podvozek ale hůř mi padne volant do ruky BX nějak líp sedí no a o 1l větší spotřeba jinak doporučuji Activii složitější hydraulika ale perfektní svezení zkus se podívat venku lepší ceny dovoz nou problém
vy to máte všichni v benzínu já ti to srovnám v dieselu můj BX 19TZD a manželky Xantie 19TRD živější je v turbu lepší podvozek ale hůř mi padne volant do ruky BX nějak líp sedí no a o 1l větší spotřeba jinak doporučuji Activii složitější hydraulika ale perfektní svezení zkus se podívat venku lepší ceny dovoz nou problém
xantypa v ativu nebrat!!!!pokud funguje tak super jinak opravy slozite a nakladne.spatne se jezdi v auti nakrivo!!!
xantypa v ativu nebrat!!!!pokud funguje tak super jinak opravy slozite a nakladne.spatne se jezdi v auti nakrivo!!!
no a jsme u toho někdo nechce o Citroenu slyšet kvůly hydraulice a kdo má hydrailiku nechce slyšet o aktivi ale když máš vše O.K. tak na to nedáš dopustit a aktivie když maká tak jak má je zas něco trochu lepšího a tudíš složitějšího ale super jízdni pohoda
no a jsme u toho někdo nechce o Citroenu slyšet kvůly hydraulice a kdo má hydrailiku nechce slyšet o aktivi ale když máš vše O.K. tak na to nedáš dopustit a aktivie když maká tak jak má je zas něco trochu lepšího a tudíš složitějšího ale super jízdni pohoda
hledej xantypu 2.0 hdi nebo 2.0 benzin,udelej zní šporak a budeš spokojen.pokud možno bez tažneho nikdy neviš co ma za sebou.aktiva je super, ale opravoval sem par takovych a je to porod a cena pistnic,hadic nic moc.
hledej xantypu 2.0 hdi nebo 2.0 benzin,udelej zní šporak a budeš spokojen.pokud možno bez tažneho nikdy neviš co ma za sebou.aktiva je super, ale opravoval sem par takovych a je to porod a cena pistnic,hadic nic moc.