Ahoj, myslím že kolega SUP tě trochu zbytečně vystrašil. Systém v C5 je velmi odlišný a to v tom smyslu, že je hydraulicky podstatně jednodušší - veškeré korekce se provádějí v centrální elektronické jednotce a ta pouze dává povely zda a do které pružicí vzpěry přidat či ubrat kapalinu. Rovněž dofukování koulí u C5 nepřipadá v úvahu - jejich konstrukce to podle výrobce neumožňuje a nevím zatím o nikom z řad českých koumáků, kdo by dokázal opak. Náplň systému je taky jiná - kapalina je plně syntetická. Znečišťování vnitřku hydrauliky by mělo být výrazně snížené, a výrobce pokud vím garantuje 200 tisíc km bez údržby. Nicméně po 280 tisících se domnívám že výměna kapaliny a nové koule by byly na místě - přinejmenším přeměřit tlak v koulích by se asi vyplatilo. A do budoucna? Omezenou životnost může mít hydraulické čerpadlo (je poháněno elektricky a schováno v centrální hydraulické jednotce, ale je tam) - ovšem nemám tuchy zda se dodává samostatně jako náhradní díl, nebo zda je nutno měnit celou centrální jednotku - od toho nás chraň hydraulický bůh - a ani žádnou prognózu jeho životnosti nelze asi teď udělat.